Plusy dwustronnych smyczy reklamowych

Zawsze chciałam pracować w marketingu lub branży mocno związanej z tą dziedziną. W zasadzie największy moim marzeniem było założenie własnej agencji reklamowej z drukarnią na zapleczu, gdzie mogłabym wykonywać podstawowe czynności reklamowe jak wydruk niewielkiej ilości ulotek lub plakatów reklamowych. Bardziej na swoje własne potrzeby i po to, aby oszczędzić czas.

Nadruk na dwustronnych smyczach na zamówienie

dwustronne smycze na zamówienieNarodził się we mnie pomysł, aby na początek otworzyć małą drukarnię i zacząć od nadruków reklamowych, takich jak na przykład dwustronne smycze na zamówienie czy kubki z firmowym logotypem. W międzyczasie postanowiłam starać się o dofinansowanie ze środków unijnych na rozwój działalności gospodarczej. Musiałam opisać wszystkie moje plany i cele w biznesplanie. Wspomniałam więc o dwustronnych smyczach na zamówienie oraz o tym, że jest na to popyt. Takie smycze reklamowe są idealną formą promocji firmy i pełnią ważną funkcję w identyfikacji przedsiębiorstwa. Mogą być doczepiane do kluczy lub do identyfikatorów. Na targach i różnego rodzajach branżowych spotkaniach, eventach, wydarzeniach takie smycze są popularne i chętnie rozdawane potencjalnym klientom. Natomiast dwustronne smycze na zamówienie, które chciałabym móc wykonywać w mojej pracowni dają większą siłę przekazu, poprzez dwustronny nadruk. Dzięki temu oprócz podstawowych informacji jak logo czy adres strony internetowej, można także umieścić na niej kontakt telefoniczny czy hasło reklamowe. Hasło reklamowe na smyczy reklamowej pełni funkcję przekazu podprogowego. Każdy kto nosi te gadżet cały czas ma do czynienia z tym hasłem. Mogłoby się wydawać, że po jakimś czasie przestanie na nie zwracać uwagę, ale nawet kiedy tak się stanie umysł już podświadomie „wyryje” sobie to hasło w naszej podświadomości. Dzięki tej sile przekaz zostanie osiągnięty podprogowo. Znając argumenty za użyciem smyczy reklamowych jako gadżetów, postanowiłam postawić w swojej działalności na wybór i różnorodność. Chciałam aby w mojej ofercie znalazły się zarówno dwustronne smycze na zamówienie jak i inne spersonalizowane produkty.

Stwierdzam, że ilość gadżetów, które przygotowałam i sprzedałam dla poszczególnych klientów i firm jest bardzo duża. Porównując siebie do podobnych drukarni i agencji widzę swój zakład plasujący się w czołówce najlepszych i najbardziej cieszących się uznaniem w okolicy. Większość klientów trafia do mnie z polecenia lub z reklam, które pojawiają się w lokalnych mediach. Dzięki temu nie mogę narzekać na brak zamówień ani tym bardziej na brak czasu.