Turystyka i wypoczynek

Urlop w Borach Tucholskich

To był urlop spędzony na łonie natury. Dawno nie mieliśmy okazji w ten sposób wykorzystać wakacji. W zasadzie to chyba jeszcze nigdy nie mieliśmy. I nigdy wcześniej nie odwiedziliśmy tej części Polski. Do wyjazdu do Borów Tucholskich zachęcali nas znajomi, którzy byli tam rok temu. I postanowiliśmy spróbować. Wybraliśmy domek, który znajdował się na terenie gospodarstwa agroturystycznego. To był strzał w dziesiątkę.

Odpoczywaj komfortowo w Borach Tucholskich

komfortowe noclegi - bory tucholskieBory Tucholskie wybraliśmy z kilku powodów. Po pierwsze, dobre rekomendacje od znajomych. Po drugie, chcieliśmy małej odmiany, ponieważ w ostatnich latach albo wyjeżdżaliśmy do popularnych kurortów nad morzem, albo nastawialiśmy się głównie na zwiedzanie. Tym razem miało być ciszej, bez tłumów i bieganiny po zabytkach, za to w otoczeniu przyrody. Po trzecie wreszcie, chcieliśmy doświadczyć urlopu w gospodarstwie agroturystycznym, ponieważ wcześniej zazwyczaj nocowaliśmy w hotelach.  Muszę przyznać, że trafiliśmy na bardzo komfortowe noclegi – bory tucholskie kojarzyły nam się wprawdzie raczej z jakąś surowością, ale tak naprawdę pod względem infrastruktury turystycznej gwarantują jakość. Nawet ośrodek agroturystyczny pozwala na odpoczynek w znakomitych warunkach. Mieliśmy więc do dyspozycji cały domek, czyli salon, łazienkę, kuchnię oraz sypialnię. Oferta, która w zupełności nam odpowiadała. Przy domu duży taras, na którym mogliśmy leniwie spędzać popołudnia, popijając kawę. W ogrodzie znajdowało się miejsce na ognisko, w przypadku urlopu z dziećmi maluchy mogą skorzystać z huśtawki, piaskownicy czy zjeżdżalni. A wyposażenie? Wszystko, czego potrzebowaliśmy, czyli sprzęt AGD, głównie w kuchni. Domek znajdował się tuż przy lesie, więc była okazja obcować z przyrodą. Spacery w cieniu drzew, wycieczki rowerowe, możliwość wędkowania i wiele innych atrakcji zaoferowały nam Bory Tucholskie. I jeszcze te zwierzęta hodowane przez właścicieli, świetne dopełnienie agroturystycznego charakteru tego miejsca. Na pewno będziemy mieli co wspominać.

Wyjazd na wakacje w to miejsce okazał się znakomitym pomysłem. Z pewnością w Borach Tucholskich mieliśmy okazję odpocząć,  a poza tym spędzić czas na łonie natury i skorzystać z możliwości aktywnej rekreacji ma rowerach. Tego na pewno brakowało podczas naszych wcześniejszych wyjazdów. W minionych latach nie było nawet czasem gdzie odpocząć, tym razem odpoczynek byl codziennością. Wygodne noclegi w pięknym miejscu z mnóstwem atrakcji i przyrodą dookoła to było coś, czego szukaliśmy.